torsdag 13. september 2018

Vintage konfirmasjonskort

God ny scrappehøst! Eller godt nytt scrappeår som jeg egentlig ville ha sagt!

Høstens første "Ett Trykk" har kommet i postkassa og endelig er det nye scrappeåret i gang! Her i gården følger scrappeåret skoleåret, og etter en herlig skikkelig sommerlig sommer, er det deilig når høsten melder sin ankomst og jeg med god samvittighet kan sette meg ned ved scrappebordet. I går var det scrappeklubb og der laget jeg dette kortet.



Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill Canvas, Fawn / Beige
Mønsterark: Maja Design, Celebration - Welcome
Kanter svertet med: Archival Brilliance Chocolate
Klippebilde: Kid's design, Vintage, Damer
Dies: Kort og Kort - Konfirmant #242
Roser, litt blonde, "vindmølle" fra Søstrene Grene, en treknapp og litt Scrappers floss, Kakeserviett

2 kommentarer:

  1. Å så flott det var. Likte den vindmøllen og de duse fargene.
    Ha en strålende fin helg

    SvarSlett
  2. Det var lekkert! Kos deg med scrapperier

    SvarSlett