fredag 14. september 2018

Enda et konfirmasjonskort samme stil

Hei igjen!

Det ble enda et kort i samme stil som det forrige når jeg først var i gang. Dette er også et bestillingskort og bildet ble tatt i full fart i dag morges, så fargegjengivelsen er litt dårlig, ser jeg. Og det kan jeg ikke gjøre noe særlig med nå! Legger det nå opp likevel.




Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill Canvas, White, Fawn og Brown
Mønsterark: Papirdesign, Fremtidsdrømmer, Forglem meg ei blå (baksiden),
en liten rest av Maja Design, Celebration - Welcome
Kanter svertet med: Archival Brilliance Chocolate
Klippebilde: Kid's design, Vintage, Damer
Dies: Kort og Kort - Konfirmant #242
Roser, litt blonde, blader, Kakeserviett

1 kommentar:

  1. Så mange flotte detaljer , fint motiv , et vakkert kort , klem Synnøve

    SvarSlett