torsdag 27. september 2018

Kort til et artig par

Dette kortet lagde jeg for en stund siden til en spesiell anledning, men dit kom det aldri, for underveis fra treffet i butikken og hjem, "forsvant" kortet som dugg for solen...  Vel, alt som ikke er stjålet, kommer tilrette, blir det sagt, og plutselig en dag for en ukes tid siden dukket det plutselig opp i en "hemmelig" lomme i en av scrappeveskene mine... Så nå får jeg se hva jeg kommer til å bruke det til etterhvert.


Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill, Vanilla og mørk brun
Mønsterark: Maja Design, Celebration - Would you care to dance? og The table is set.
Kantene er sverter med Distress Ink - Walnut stain
Gratulerer-stempel fra Norsk Stempelblad, stemplet med Walnut stain. 
Sugerør, kakeserviett


2 kommentarer:

  1. Ikke noe gøy når det vi har laget "forsvinner" . Så bra du fant kortet igjen , for det er så tøft . Flott oppsett , motiv , nydelig , jeg likte det så godt . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Det kortet har lett mye etter, og det er jo ikke så rart så fint som det er

    SvarSlett