tirsdag 18. september 2018

Gratulasjonskort i blått

I dag har jeg laget et kort med rester fra det forrige kortet. Jeg er kjempedårlig til å bruke resteark som jeg samler opp, så når det passer sånn, prøver jeg gjerne å lage et kort av restene med en gang. Jeg fikk ikke helt bestemt meg for om dette skulle bli en bursdagskort eller et konfirmasjonskort, derfor valgte jeg bare å bruke et enkelt "Gratulerer"-stempel, så kan det jo brukes til forskjellige ting.


Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill Hvit
Mønsterark: Papirdesign, Fremtidsdrømmer - Forglem meg ei, blå
Kanter svertet med: Distress Ink, chipped sapphire
Klippeark: Ukjent fabrikant
Dies: Vimpler 
Blader fra Prima
En blomst, et par halvperler, Knapp fra Søstrene Grene

Jeg deltar i Kreativ Scrapping sin september-utfordring
og har blitt inspirert av blåfargen på bildet, blomstene, bladene og fargene i paletten.



4 kommentarer:

  1. Herlig kort og flott oppsett.Så flink du er på å bruke opp restene av arket.

    SvarSlett
  2. Så flott ark , likte så godt farger og oppsettet , vakkert kort. Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Så fint kort :)
    Takk for at du deltok hos Kreativ Scrapping :)
    Klem fra Inger Marie (DT)

    SvarSlett
  4. Flott kort!

    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping!

    Linda

    SvarSlett