onsdag 18. november 2020

Enkle julekort med dies og Maja-ark

 Da har lage-julekort-sesongen begynt på ordentlig. Mine julekort blir vanligvis ganske enkle, for jeg sender mange av dem i posten, og da må de ikke bli for tunge. Jeg visste ikke helt hva jeg kom til å ende opp med, annen enn at jeg ville prøve den nye "Juletre"-diesen fra Kort og Godt og jeg valgt mer eller mindre tilfeldig et mønsterark og tok det derfra. 

Juletre-diesen er skikkelig stilig, men det krevde litt konsentrasjon og var litt "putlete" å få den sammen. Derfor ble det hjertedies på kort nummer to. Jeg er forresten veldig glad i den hjertediesen til Creotime også. liker veldig godt fasongen.

To kort på forholdsvis kort tid - det var en god start. Det er mye igjen av mønsterarket også, så det blir flere kort etterhvert. 





Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill Pommesgranat (Rød) og Coconut Swirl (hvit uten struktur). 
Mønsterark: Maja design, "Christmas Season - Deck the Halls, 2018"
Dies: Kort og Godt - Dies nr 239 - Juletre. 
Kaboks "God jul"-tekst
Creotime - Hjerter

 

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort. Falt veldig for kortet med juletreet med sirkler

    SvarSlett