mandag 23. november 2020

Julekort av rester

Noen ganger er jeg kjempeflink til å få brukt opp rester - er veldig fornøyd når jeg klarer å bruke opp  mest mulig - både av økonomiske og av miljømessige årsaker. Restebunken mine er likevel stadig voksende...  (Ganske velkjent antageligvis...) Så dette kortet ble laget av litt fra resteboksen og rester fra de forrige kortene. Jeg klippet forskjellige rester i kvadrater på 1" x 1" og limte dem sammen. Etter litt prøving og feiling, syntes jeg at det ble finest med å legge rutene diagonalt, det ble litt mykere og livligere følte jeg. Det var ganske artig, men mye arbeid. 


JEG HAR BRUKT
Alt papir og kartong er rester: fra Maja-arkene fra de forrige kortene, 
litt kartong (Bazzill craft og Pommegranate) og annet fra "resteboksen".
Stempelsverte: Distress Ink, Brushed Corduroy. Den samme er brukt til sverting av kanter.
Stempel: "God Jul"-stempel fra "Norsk Stempelblad".
Bomullstråd (rød og hvit) fra Kort og Godt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar