søndag 13. september 2020

Enkelt kondulanse-kort i høstfarger

Etter en altfor lang scrappepause, er det høst og det begynner å rykke i scrappefinger'n igjen - heldigvis. Lurte en stund på om jeg noen gang kom til å komme ut av tørken. Jeg fant meg en måte å utfordre meg selv på for å komme i gang uten å trenge å sitte i evigheter og lure på hva jeg skal gjøre. Min første utfordring til meg selv var å bruke et gammelt mønsterark. 

Jeg hadde sett for meg å fylle på med roser og litt andre ting, men så likte jeg at det var så enkelt, så da ble det bare en enkel blomst og et par knopper. Nå er det bare å se hva jeg kan bruke restene til, for det er litt igjen.  Deilig å være i gang igjen!


Jeg har brukt:
Mønsterark: My Minds Eye, Lost and Found - 2011
Kartong: Ivy (grønn), Fawn (Beige) og Chocolate (Brun)

Dies: Hjerter (Creotime), Kondolerer (Kort og Godt)
Blomst fra Papirdesign

1 kommentar:

  1. Så kjekt du er kommer igang igjen. Scrappetørke er det verste som finnes. Så lur måte å utfordre deg selv, spennede å se hva du lager med restene etter dette fine kortet. Klem

    SvarSlett