fredag 9. november 2018

Flere kort over samme lest: Craft kartong og bølgepapp

Jeg lager mange julekort,og da blir det litt "masseproduksjon" innimellom, 
i alle fall sånn at jeg lager opp kort av en kartong av gangen.  
Da blir det enten 3" x 4" eller 6" x 6". 


Her har jeg laget noen med Bazzill Craft kartong og bølgepapp. 
Bølgepappen er fra Joy Crafts Kraft, corrugated cardboard small. 
Den leveres i 12x12 og er dyrere enn bølgepapp på rull, men jeg synes den er kjempefin.



Her er et enkelt kort med et gammel klippebilde, noen halvperler, 
silkebånd med Gledelig Jul og litt hvitmaling.



Her jeg har brukt hvitmaling (fra Søstrene Grene), et par perler og stempel fra Norsk Stempelblad.



Hvitmaling, et hjerte, tekst-stickers fra Papirdesign, litt bånd og sløyfe av scrappers floss. 


3 kommentarer:

  1. Disse julekorta var nydelige , så elegant med bølgepapp og hvitt maling . Ble inspirert eg nå , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Å disse var nydelige. Flott pyntet og så flott med den bølgepappen.

    SvarSlett
  3. Elsker disse, digger de rått! Bli med på utfordrignen hos Scrap the Rainbow da vel...

    SvarSlett