søndag 11. november 2018

Blått og hvitt kort med embossing

Her kommer enda et par kort fra høstens scrappetreff.  
Den ene til utfordringen; "Juletre som ikke er grønt". Det andre til "Bruk Embossing". 
Dermed var det tid for å finne fram det 11 år gamle juletrestempelet, mitt aller første stempel.
 Det er et flott gummistempel på trekloss som ble kjøpt nettopp til embossing,  
men som  hittil aldri har blitt brukt til det! Kanskje på tide nå da.
 Jeg er mest fornøyd med det første kortet, men jeg tar nå med det andre også.  
Jeg hadde det gøy når jeg lagde det, og var superfornøyd med å endelig bruke stempelet! 
Det er egentlig det viktigste med hele scrappingen, synes jeg - å kose seg og ha det gøy.



Her har jeg brukt:
Bakgrunn: Hvit Bazzill
Juletre: Blå Bazzil
Mitt gamle juletrestempel embosset med Frantage embossingpulver - shabby white og klippet ut
Dies: God Jul, Kaboks
Grantredies fra Tim Holtz, Woodline




Her har jeg brukt:
Kartong: Hvit Bazzill
Mønsterark: Papirdesign, Jul i skogen
Stempel med embossingpulver: Frantage embossingpulver i blått og turkis
Snøfnugg punch, embosset
God Jul - dies fra Kaboks, embosset

3 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort, begge to. Men enig, det var noe med det blå kortet som traff meg også

    SvarSlett
  2. Så lekre kort, syns de var helt herlige begge to, på hver sin måte :)

    SvarSlett
  3. To vakkre julekort , nr 1ble så elegant og stilfullt med den flotte sterke blåfargen , klem Synnøve

    SvarSlett