søndag 25. november 2018

Et helt annerledes julekort i grått, rosa og med lag-på-lag med hjerter.

Jeg elsker julekort, og er allerede i gang med å skrive dem. Og så liker jeg å lage noe som er litt annerledes og ikke typisk det jeg forbinder med jul, innimellom alt som oser av jul. Akkurat hvorfor jeg laget dette, husker jeg. Men det var til en utfordring på Scrap4fun-treffet i begynnelsen av november. Skulle vel egentlig hatt et stempel med "Hjertelig jul" eller noe sånn på...


Jeg har brukt:
Bazzill - Fig swirl 
En liten rest med Rosa ark.
Svertet med Distress Ink 
Stempel av ukjent opphav
Sløyfe av Scrappers Floss

Jeg har visst fått litt dilla på å lage sløyfer med floss eller hyssing. 

Med dette deltar jeg i Scrap the Rainbows utfordringsblogg's november utfordring.

4 kommentarer:

  1. Vi digger julekort som er anerledes. Fint med den store sløyfen i trå
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Dette var en flott et flott julekort. Kjekt med litt annerledes "julefarger " ,likte godt hjertet ditt som var bygget opp i flere lag med sløyfe detalj bak.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Kjersti

    SvarSlett
  3. Lekkert! Digger at det er i utradisjonelle farger!
    Hilsen Trude Julie

    SvarSlett
  4. Så nydelig, jeg å liker anneledese julekort. Takk for at du er med på Scrap The Rainbow sin juleutfordring.

    SvarSlett