søndag 28. oktober 2018

Kort med blomster

Her er enda et kort med rosa og sløyfe som ble laget på Scrappevaken på Bømlo til Scrap the Rainbow sin oktober-utfordring. Det ble en liten pause i julekortlagingen med dette kortet som endte opp med å bli temmelig vårlig, selv om planen var at et skulle bli høstfarger.


Først lagde jeg to bakgrunner med Distress Ink. En i grønntoner og en i forskjellige farger. 
De grønne beholdt jeg som bakgrunn, den fargerike brukte jeg til å stanse ut blomster med. Blomsterdiesene er rett og slett de som fulgte med Big Shot'n da jeg kjøpte dem. 
Faktisk første gang jeg har brukt dem!

Gratulerer-diesen er fra Kaboks.
Sløyfen med vokset bomullstråd i grønt og brunt. 



Med dette kortet deltar jeg i Scrap the Rainbow's oktoberutfordring.

1 kommentar:

  1. Kjempe skjønne blomster du har laget og flott på den grønne bakgrunnen. Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett