mandag 22. oktober 2018

4 ganske enkle sjokoladekort

Nå er det noen år siden jeg har lagd sjokoladekort, så det har jeg tenkt til å lage en del av i denne høsten - julekort og kanskje noen høstlige sjokoladekort også. Legger likegodt ut fire stykker i et innlegg, i stede for å å lage tre innlegg. Det er julekort-sesong nå, så da blir det fort noen andre kort også.


Disse passer til 200 gram sjokolade fra Freia. 
Malen har jeg laget rett og lett ved å brette et ark rundt en sjokolade og 
målt, tegnet og tilpasset arket etter det. Men det finnes masse maler på nett.



Jeg har brukt:
Mønsterark: Papirdesign, Hjem til Jul, Kakebakst




Jeg har brukt:
Mønsterark: Papirdesign, Hjem til Jul, Kakebakst




Jeg har brukt:
Mønsterark: Papirdesign, Hjem til Jul, Overraskelse



Fargene ble helt feil på bildet, litt for dårlig lys..
det er det blå som stemmer med virkeligheten.
Jeg har brukt:
Mønsterark: Dette arket er 10-12 år gammelt,  
og jeg husker ikke hvilket merke det er.

1 kommentar:

  1. Flotte sjokolade kort du har laget. Her passet den lange God Jul godt.
    Takk for en hyggelig helg på Bømlo

    SvarSlett