tirsdag 23. oktober 2018

Julekort med rosa juletre

Dette kortet ble til på Scrappevaken på Bømlo i helga. 
Utfordringen var en inspirasjonsoppgave hvor jeg ble inspirert av fargene rosa og lyseblått. 
I tillegg hadde jeg oktoberutfordringen til Scrap the Rainbow i tankene. 
Der skulle det være rosa og sløyfe. 


Jeg har brukt:
Kartong; Hvit Bazzill, Rosa Bazzill
Mønsterark: Papirdesign, Julestemning - Jul i skogen
"God Jul" chipboard fra Papirdesign
Sløyfen er knyttet med Scrappers Floss fra Karen Foster design (som dessverre har gått ut)
Snøfnuggene er en gammel punch
Juletrærne er dies fra ukjent produsent

Med dette kortet deltar jeg i Scrap the Rainbow's oktoberutfordring.




1 kommentar:

  1. Dette likte jeg veldig godt. Herlige trær og masse snøkrystaller.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett