tirsdag 2. april 2019

Hurra for alle scrappevennskap som har oppstått!

Jeg er så heldig å få være med i en scrappeklubb!!! 

Det begynte som en hobbyklubb, men ganske rask var det oss to scrappere som ble igjen.  
Etterhvert møtte vi et par andre scrappere som vi inviterte med. Medlem nr 3 og 4. 
I sju år har vi møttes en gang i måneden bortsett fra i juli måned til scrappekveld.
Underveis har vi blitt kjent med flere som har blitt med. 
Nå er vi 9 damer i klubben, og det er maks av det vi får plass til på en scrappekveld hjemme. 
Ikke bare har det blitt mange kort, layouter og andre scrapperier ut av det, men også nye og gode vennskap og mange fine stunder med herlige damer som jeg ellers ikke hadde blitt kjent med. 
(At det tilfeldige møte med de to som ble nummer 3 og 4 i scrappeklubben har ført til 19 scrappetreff som vi har arrangert selv og en haug med andre som vi har vær på, er en historie for seg selv.)

Dette kortet ble laget på forrige scrappekveld, og jeg dedikerer det til alle flotte scrappedamer 
og alle vennskap som har blitt bygget bare fordi vi liker å klippe og lime og pynte papir.  
Og da tenker jeg ikke bare på min scrappeflokk, 
men på alle andre som har blitt venner og scrappeflokker pga denne fine hobbyen.
Jeg vet at det er mange!
Hipp hurra for alle dere og for scrappeverden forøvrig!



Jeg har brukt:
Kartong: Mørk brun Bazzill, tror det er Java
Ukjent bakgrunnsark
Distress Ink: Vintage foto, Tea Dye
Hyssing festet med stiftemaskin
Motivstempel: fra Paperartsy
Tekststempel: 

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at jeg fikk bli en del av den lille klubben deres. Jammen har vi hatt mye kjekt sammen og så sant som du skriver. Mange nye vennskap er etablert via denne flotte hobyen vår. Klem
    Herlig kort du har laget og digger alle dottene du har brukt

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få delta på scrappetreff som dere lager til . Godt å dele hobbyen med andre , og korte du har laget er tøft , røft og kjempefint . Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Takk for at jeg har fått bli med i scrappeklubben! Den er en skikkelig fin gjeng.

    Herlig kort i flotte farger

    SvarSlett