lørdag 6. april 2019

En liten samling påskekort - GOD PÅSKE

På Stordascrappen tidligere i vinter, lå et fint klippeark fra Papirdesign på scrappeplassen vår da vi kom. Og dermed ble det påskekort på meg den helga, og noe annet også da, men mest påskekort. 
I tillegg til å bruke klippearket, passet jeg på å bruke opp litt restepapir.
Spørsmålet nå er om jeg får skrevet og sendt noen også! For det var planen!



Her har jeg funnet fram et par bakgrunner som ble lage med Disstress Ink for lenge siden. 
Jeg er veldig glad i hyssing / vokset tråd / floss, synes at det kan brukes til mye.
I tillegg er det en dæsj maling fra Søstrene Grene. Den har litt tjukk og fin texture.
"God Påske"-dies fra Kaboks.



Superenkelt kort med litt restepapir, washitape, og et lite hjerte.
Note-diesen (husker ikke produsent) er jeg veldig glad i, den kan brukes til så mye.



Her er et litt mer, bare litt, pyntet kort med kakeserviett, en liten stjerne, et par blomster og en perle.
Hjertediesen er fra Kort og Godt, kjempelekker, jeg glemmer bare å bruke den.
"God Påske"-stempelet er et gammelt stempel fra Kort og Godt (S158)



Sist, men ikke minst... enda et med litt mer pynt: Vokset tråd, en blomst, litt blonde...
Og sugerør - jeg elsker sugerør, i alle fall å kjøpe dem...  Litt verre å bruke dem...
Her er sugerøret kjørt gjennom Big shot'n for å få det flatt. 

Takk for at du ser innom! 
God Påske! Bare en uke igjen nå!

3 kommentarer:

  1. Flotte påske og vår kort.
    Nå må du huske å skrive i kortene og sende dem avgårde :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte påskekort Berit, :)) Håper du får sendt de, koselig å få en påskehilsen i posten:)) Påskeklem

    SvarSlett
  3. Så herlige påskekort!
    Håper du koser deg i ferien nå

    SvarSlett