lørdag 31. mars 2018

Gratulasjonskort med Distress Oxide

Påskescrap i hagestua med gode venninner er ikke å forakte. Singlet på dagen og ettermiddagen når sola steiker gjennom vinduene og ullsokker om kvelden når det ikke er fullt så varmt lenger! Det er et herlig liv! Jeg anbefaler dere virkelig å prøve!

Disse to kortene var de to siste jeg lagde, og det ble to sånn at jeg likegodt fikk brukt opp alt papiret og slapp å dra med meg rester hjem. Jeg brukte Distress Oxide som jeg satte av på en plate, sprayet med vann iblandet Perfect Pearls og dyppet arket i det. Det syns ikke på bildet, men det gjorde at det blir litt skimmer i fargen.



Her har jeg brukt:
Bazzill: Lilla (Heidi), Sort (Raven)
Distress Oxide: Carved Pumpkin, Lucky Clover, Wilted Violet
Sprayflaske med vann med Perfect Pearls
Blomst og lyspære: Wycinanka
Dies: Gratulerer fra Kaboks, Gratulerer med stjerner fra Kort og Godt

2 kommentarer:

  1. Så flott med farge og fine tekster , kjempefine kort. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Knall flott bakgrunner. Flotte farger og fine tekster

    SvarSlett