tirsdag 3. oktober 2017

Gratulerer med dagen. Enkle Kort og tag i rosa, lilla og lyseblått.

Her er to kort og en tag som er laget av det samme papiret. 
En del av forsettene mine om å bruke opp mest mulig for å få minst mulig rester. 
Dessverre har jeg rotet bort lappen med merkenavn på, så det blir det ingenting om her.

Det begynte med et enkelt kort laget på scrappekveld hos Hobbygarasjen  i midten av september.
Bortsett fra noen perler og litt Stickles (glitterlim) og Distress ink til kantene, 
er dette bare laget med papir. 
Gratulerer-die cut'n blir litt borte her, så jeg lurte på om jeg skulle gi den litt ekstra farge, 
men samtidig syntes jeg at kortet ble sart og fint så da lot jeg det være sånn.


Nesten-clean-and-simple kort av restene.
Distress Ink på kantene
Stempel fra Norsk Stempelglede - fantastisk gode stempler.
En liten bølgepapprest.

Tilslutt en tag av kartongrester,
noen gamle papirblomster,
perler, et sugerør, litt bånd
Gratulerer-med-dags stickers
og Distress Ink på alle kanter pluss til å farge stickersene med

2 kommentarer:

  1. To nydelige kort og vakker Tag i herlige farger. Kort nr 1 likte jeg veldig godt. Så smart å være bevist å bruke opp restene . For de blir det mye av. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så flotte kort og tag. Uvanlige farger til å være deg

    SvarSlett