lørdag 4. mars 2017

Mystisk Gratulerer med dagen kort

Kanskje ikke mystisk, men det gir meg en følelse av orientalsk mystikk når jeg ser på fargene på dette kortet. Bakgrunnen har jeg laget med flere forskjellige farger Distress Ink og stensil.


Her har jeg brukt:
Mønsterark: Bo Bunny, Weekend Market
Bazzill: Brun
Distress Ink: Vintage photo, Wild Honey, Tea Dye, Spiced Marmelade, Victorian velvet
Stensil fra Crafters Workshop
Dies: "Gratulerer med dagen" fra Papir Design
Die cut: Wycinanka - fantasidyr
Roser i brunt, burgunder, orange og rød
Sommerfugl
Hyssing fra Søstrene Grene

Deltar i Kreativ Scrappings blogg - Utfordring #3, Bingo  : Chip board, Hamp/hyssing, Blomst

1 kommentar:

  1. ja dette kortet gir meg en orientalsk følelse , spennende, kult og kjempefint. klem Synnøve

    SvarSlett