torsdag 2. mars 2017

Crazy-bird-kort med flere lag.

Kort nummer 2 fra Vinterferie-scrappen er et lag-på-lag kort laget av av rester fra et annet kort. *Poff* så var det ingen papirrester igjen, ingenting som skulle være med å fylle opp resteboksen, 
og det var herlig! Litt nostalgisk er det også, for da jeg begynte å scrappe for 14 år siden, 
var det mye papir og lag-på-lag det gikk i. 

Bakgrunnen er laget med stensil og Dye Ink Pad, 
en teknikk jeg lærte (eller kanskje ble minnet på) på Scrappevaken på Bømlo, 
og den har jeg blitt glad i. 

En ting jeg ikke er glad i, er fargelegging. 
Jeg er så lite glad i det, at jeg rett og slett har bestemt at fargelegging ikke er meg. 
Det er flott når andre gjør det, men jeg kommer heretter til å bruke motivstempel med ingen eller bare litt farge på. Synes det er ganske kult også. 


Her har jeg brukt:
Mønsterark: Prima, Urban Cosmos, 2007 (det gule) og Studio Light, Industrial (det blå)
Bazzill: Sort
Tekst-klistremerke: Papirdesign  - farget med Dye Ink Pad
Enamel dots fra Bella Blvd
Stempel: Crazy bird, Tim Holtz
Dye Ink Pad: Rasberry Sorbet, Emerald Isle, Lavender Field

1 kommentar:

  1. så flott med lag på lag , herlige farger sammen. kjempefint kort , klem Synnøve

    SvarSlett