fredag 30. januar 2015

Kort med sommerfugler

Denne sommerfugldiesen fra Marianne design er bare så lekker!
Den har virkelig blitt en av mine favoritter!
Det ble opptil flere sommerfuglkort på barn og voksen-treffet som
Scrap4fun i Haugesund arrangerte forrige helg. 
 Passet greitt å lage noen enkle kort når man både er treffarrangør 
og har barn med seg på treffet.  



Gratulerer med dagen-kort med dobbel sommerfugl for å skape litt ekstra effekt.

Jeg har brukt:
Mørk grønn kartong
Mønsterark fra Creative Imaginations
Litt bånd
Liten kakeserviett
En stor rosa blomst
"Gratulerer med dagen"-die cuts fra Papirdesign
(enkle og greie å bruke når ting skal gå litt fort)
Rød stempelpute
Glitterlim - Rangers stickles




"Klem til deg"-kort med sommerfugl

Dette sommerfuglarket kjøpte jeg for flere år siden, men hva i alle dager skulle jeg bruke det til.  
Har liksom aldri funnet det rette tidspunktet.  Regner med at flere kjenner seg igjen...
Så ble det altså kort av det, langt om lenge...

Jeg har brukt:
Hvit kartong
Mønsterark er "Butterflies Gold" fra Mariposa
Inni: Mønsterark fra Creative Imaginations
Dies fra Spell binders
Stempelpute til sverting
Glitterstickles


Alle gode ting er tre - her er den tredje sommerfuglen!



Enda et sommerfuglkort, det siste i denne omgangen.
Synes ikke at jeg kunne ha noe særlig med pynt på disse kortene, 
for da forsvinner det fine papiret.

Okerfarget kartong
Mønsterark er "Butterflies Gold" fra Mariposa
Papiret inni er noe gammelt papir av ukjent merke.
Dies fra Spell binders
Stempelpute til sverting
Glitterstickles

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar