tirsdag 27. januar 2015

En klem når det trengs.

Jeg hadde egentlig tenkt til å lage et kondolansekort til, men så endte jeg opp med et "En klem til deg" og dermed kan det jo brukes ved flere anledninger hvor noen trenger en klem.
Derfor har kortet heller ingen tekst inni, den kan tilpasses etterhvert.
Det er også plass til å henge på en charm eller noe annet som som gjør kortet personlig. Ser for meg en liten sløyfe med en charm i på høyre side av teksten.




Jeg har brukt:
Hvit kartong
Mønsterarket er "Påskestemning" fra Papir design. 
Jeg har brukt baksiden som jeg synes er veldig sart og fin.

Ellers er det en miks av:
Papirblomster
Roser
Blader
Sommerfugler
Halvperler
Litt blonde
Kakeserviett
Sort sverte
Stempel

1 kommentar:

  1. Nydelig , så flott pynta og herlige sarte farger. Klem Synnøve

    SvarSlett