tirsdag 8. oktober 2013

Og slik ble layouten fra scrappebordet på tittelbildet.

Har jeg sagt A får jeg vil si B også...  Her er det som kom ut av kaoset på scrappebordet.  Layouten er laget på et Scrap4fun i Haugesund treff på vårparten.


Om jeg ikke husker feil er det til en konkurranse eller utfordring på Scrappeland hvor utfordringen var å bruke noe som ikke er scrapperelatert.  Det ble en serviett, et par lodd sprayet med glimmermist og en bit av foret på jakka til nabo'n - farget med mist og maling.  Ellers ser det en enkel layout da, med litt blonde, noen roser, ei treklokke og en stemplet tittel.

Vel, det er detaljer - det viktigste med denne layouten for min del er at dette bilde som er tatt på slutten av 60-tallet bringer fram mange gode minner og er et av de få fine bildene som er tatt av mormor og morfar sammen.  Bildet er forresten en kopi.  Skulle jeg ha scrappet originalbildet, ville det nok blitt en enkel variant hvor det var mulig å plukke bildet helt av igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar