søndag 12. september 2021

Skal - skal ikke.... Noen LO'er mens jeg venter på å bestemme meg.

Snart et år siden sist jeg postet noe, så jeg lurer egentlig på om jeg skal gjøre som mange andre, nemlig slutte å bruke denne bloggen og poste på Facebook i stedefor. Jeg synes jo at det er greit å ha en plass å legge ut, ikke minst for egen del. Jeg synes faktisk at det er kjekt å bla tilbake og se hva jeg har laget. 

Mens jeg venter på å bestemme meg, kan jeg likegodt poste noen av høstens scrapperier. Akkurat nå går det i LO'er fra ferien. Har ingen planer om å scrappe alt, men bilder som betyr noe ekstra. Vi brukte ferien på å reise 5 1/2 uke i Norge, og det endte opp med noen hundre bilder. 

LO'ene kommer til å bli ganske enkle og "tynne" sånn at albumet for tjukt og tungt. 



Jeg har brukt kartong fra CraftEmotions, Chocolade. Jeg liker virkelig kartongen derfra, god kvalitet og veldig fint struktur i det. Ellers er det rester - et gammelt Maja-ark og pyntet med Distress Ink litt her og der. Bilde er tatt fra Skarsvåg på Magerøya, mot Nordkapplatået og med Nordkapphornet som såvidt kan skimtes. 



Da vi fant denne porten ved Dvergberg kirke på Andøya, bestemte meg der og da for at det skulle bli åpningssiden i feriealbumet.  Dette er ogsp Craft Emotions, farge blå. Mørk, lekker blåfarge. (Og nei, jeg er ikke betalt for å si det)



Rett før ferien fikk vi den nye bilen som skulle ta oss Norge på langs, så den må få sin egen side. Jeg hadde funnet fram ark som jeg skulle bruke, men skulle bare finne litt til. Da dukket dette arket opp, og da klarte jeg ikke å la være å bruke det. . Så dette ble veldig enkelt. Arket var nesten nok i seg selv, manglet bare noen tekster og overskrifter. Tekstbakgrunnen og bildebakgrunnen er PL-kort farget med Disstress Ink: Vintage photo og Crackling campfire. 

1 kommentar:

  1. Veldig fine sider og liker at bildene snakker for seg og at det er hold enkelt. Albumene blir fort tykke med for mye pynt også

    SvarSlett