onsdag 29. mai 2019

Gratulerer med dagen i grønt og lilla!

Tilbake etter en lang, i alle fall ganske lang, scrappetørke!
Travle dager gjorde at scrappesakene havnet i en krok etter at treffsesongen var over, 
og de har bare såvidt fått vært framme etter det. 
Men nå har jeg fått et spark bak og ting og tang har kommet fram igjen, sammen med scrappelysten.
Deilig å være i gang igjen. 



Disse blomsterrankene har ligget lenge i blomsterboksen, 
så lenge at jeg bestemte meg for at nå var det på tide å bruke dem. 

Ellers har jeg brukt:
Kartong: Bazzill White uten struktur, og Bazzil Cononut swirl til bakgrunnen. 
Skarp, grønn uten navn. 
Disstress Ink: Dusty concord og Moved Lawn, dryppet med noen dråper med vann.
Stempel: "Gratulerer med dagen" fra Norsk Stempelblad. 
Stemplet med Versafine Clair Medieval Blue
Blomsterrankene som jeg ikke husker hvor kommer fra og noen grønne blader. 


1 kommentar:

  1. Nydelig farger på bakgrunnen og så fine blomster ranker. Alltid kjekt å finne frem ting vi har hatt liggende lenge

    SvarSlett