lørdag 9. mars 2019

Bare et kort


Ja, det er rett og slett bare et kort...  
Av og til synes jeg det er kjekt å ha et kort hvor det ikke står noe spesielt, 
men som kan brukes til det det passer til, kanskje til og med uten at det er noen spesiell anledning.
Det er plass til å sette på en liten tittel også om jeg skulle trenge det.
Hjerte-kopp-diesen fikk jeg til jul, og den er rett og slett kjempekoselig.
Blad-diesen lånte jeg av en scrappevenninne.



Ellers har jeg brukt:
Kartong: Bazzill Card Shoppe Pale rose (kartong uten struktur)
Mønsterark: Papirdesign, PD 18011 - Vennskap, Lykkeklem 
og en liten bit fra restepapirposen
Bølgepapp fra Joy Craft
Stempel fra Norsk Stempelblad

Med dette kortet deltar jeg i mars-utfordringen til Scrap the Rainbow

3 kommentarer:

  1. Så fin dies med kopper og flotte farger du har brukt. :)
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. åhh så flott. Dette er så digg. Takk for ditt bidrag til scrap the rainbow sin mars utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  3. Godt å ha et slikt kort liggende , så herlige elementer , farger og oppsett. Klem Synnøve

    SvarSlett