lørdag 17. februar 2018

Kort med hjertedies og flotte ark fra Maja design.

Disse flotte arkene fra Maja Design bare lå der og ropte på meg 
da jeg så dem i butikken på Stordascrappen forrige helg. 
De er ikke nye en gang, de er fra 2016-kolleksjonen, uten at det betyr noe som helst. 
Jeg synes at de er så fine i seg selv at jeg bare pyntet dem med noen få papirblomster.
Hjertediesen er også veldig dekorativ og fin, synes jeg.



Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill Vanilla
Mønsterark: Maja Design "Summer in the Garden"
Hjertedies fra Kort og Godt
Stempel fra Kort og Godt
Svertet med: ColorBox Chalk Rose Coral
Stemplet med: Brilliance Chocolate
Papirblomster, Noen halvperler

2 kommentarer:

  1. Å dette var lekkert. Nydelig satt sammen og så flott hjerte dies

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort . Kjempefint oppsett , farger og den hjerte diesen ønsker jeg meg . Klem Synnøve

    SvarSlett