mandag 13. november 2017

Julekort i turkis og hvitt

Mine julekort er for det aller meste enkle. Jeg sender mange av dem i posten, og da gjelder det at de ikke blir for tunge for da blir det for veldig dyrt. Her er to kort som er laget av to typer Bazzill, turkis canvas og hvit blank kartong. Det siste har jeg blitt mer og mer glad i. 

Enkelt og greitt med Dye Ink Pad og snøfnuggstempel
Tekststempel med Memento Dye Ink, Gray Flannel
Den grå stempelputa har jeg hatt lenge, men har ikke fått til å bruke den, for det blir såpass lyst trykk.
Men etter at jeg kjøpte Misti'n min, har stempling blitt en helt ny greie!
Det må være et av de nyttigste verktøyene jeg noen gang har kjøpt!


Stemplet med Dye Ink
Klippebilde
Wycinanka stjerner, farget med Dye Ink og Stickles

2 kommentarer:

  1. Så flotte kort. Du er så flink å bruke disse Dye ink putene og tryller frem så mye fint med dem.

    SvarSlett
  2. De enkle korta er vanskelige å lage syns jeg , du har klart det kjempefint .To elegante og fine julekort . Det første likte jeg veldig godt , klem Synnøve

    SvarSlett