torsdag 13. april 2017

Jeg elsker farger og elsker å få brukt opp hele arket.

Rester er er noe som i alle fall hos meg har lett for å bare vokse og vokse, 
til tross for gode forsetter om å få brukt dem opp.
Derfor er et av påskeforsettene mine å bruke opp hele arket, 
og det har jeg klart. Etter tre kort nå,
har jeg litt kartong igjen og ikke så mye som en liten stripe av mønsterarket.
Dette kortet er laget av kartong og mønsterark fra forrige kort.


Jeg har brukt:
Bazzill: Vanilla 
Mønsterark: Graphic 45, Bazzar Collection "Opulent Sunset"
Figurknapper
Enamel dots
Stempel: Norsk Stempelblad 
Gratulerer-klistremerker fra Papir design
Bakgrunn og klistremerkene er fargelagt med Distress Ink: Spiced Marmelade og Mustard Seeds

1 kommentar:

  1. Så stilig kort! blir bare glad av fargene. Du er flinke med lag på lag!

    SvarSlett