søndag 11. desember 2016

Endelig tid for noen julekort igjen!

Det er ikke det at jeg ikke har laget noen julekort, for det har jeg. Jeg lagde en 12-13 stykker på Scrap4fun-treffet i november, men så etter det, har det ikke blitt noe scrapping på meg. Og ikke har jeg skrevet noen julekort ennå heller. Det er sent til å være meg!  Men nå må jeg bare komme i gang igjen, for det å lage og skrive julekort er en fin og viktig tradisjon for meg. Så i går kveld fant jeg fram papir, lim, saks, sverte, skjærebrett,litt bånd og noen stjerner og lagde 8 raske og enkle kort.




Alle var varianter av disse.  Jeg lagde noen med craftkartong som bakgrunn også, 
men de glemte jeg å ta bilder av før de havnet i konvolutter og var klare til sending.

Til å lage 8 kort brukte jeg:

2 mønsterark
4 kartong 
ca 1 meter bånd
noen stjerner i gips og tre
Distress Ink til å sverte med

Noen ganger må de gjøres enkelt, for jeg har mange jeg skal sende julekort til!


1 kommentar: