søndag 2. oktober 2016

Tre "Velkommen til verden"-kort

Det er på tide å få fylt kortboksen litt opp før julekort-sesongen starter, så det første jeg bestemte meg for å gjøre, var å lage noen kort til nyfødte. På leting gjennom arkbunken, fant jeg dette mønsterarket fra Crate paper. Nyfødte får gjerne rosa eller lyseblå, men jeg syntes at dette bare ropte om å bli brukt. Det vanskelige var at papiret er så fint og sier så mye i seg selv så det ble en utfordring å ikke bruke for mye pynt. Det var papiret som var hovedingrediensen denne gangen!


Alle kortene har:
Turkis Bazzill
Mønsterark: "Friendly" fra Crate Paper
Teksttag og "jente" / "gutt" fra et klippeark fra Kort og Godt
Kanter er svertet med: Distress Ink - Walnut stain og Victorian  velvet fra Ranger

v
Denne har fått en "Gratulerer"-die cut fra Wycinanka
og et lite turkis hjerte av ukjent opprinnelse.

Denne har fått en liten vindmølle fra Søstrene Grene.

Litt tape med noter og hyssing fra Søstrene Grene.

Enkelt og greitt rett og slett, og jeg er fornøyd med at jeg endelig har fått brukt dette mønsterarket. Alltid deilig å se at bunken med gamle ark og pynt jeg en gang i tida bare "måtte" ha, blir mindre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar