fredag 25. mars 2016

Innbydelser i all enkelhet




Leker meg med invitasjoner.  Skulle egentlig blitt noe annet, men dette lekre arket "Rustic Trees" fra Fabscrap fortjente rett og slett å få oppmerksomheten for seg selv, uten for mye annen pynt.  Og da passer det jo helt fint til helt enkle invitasjoner.  Den siste invitasjonen er laget med "Mann er mann" fra Papirdesign, rett og slett fordi jeg ikke hadde mer igjen av Fabscrap-arket.

Stempel og dies fra Kort og Kort.  Distress Ink: "Blueprint sketch" samt hvit og mørkturkis Bazzill og noen halvperler.

Med denne gjør jeg noe som jeg aldri har gjort før, nemlig delta i en utfordring.  Utfordringer er hos

og jeg er inspirert av fargene.

2 kommentarer:

  1. Knall flotte invitasjons kort du har laget.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen

    Klem fra Jorunn ELin

    SvarSlett
  2. Herlige ark , elegante , nydelige invitasjoner. Klem Synnøve

    SvarSlett