søndag 8. november 2015

Julekort fra Scrap4fun-treffet siste helga i oktober


Det første er løsningen på utfordringen om å bruke knapper, "flate" blomster og bånd - back to basic. 

Mønsterarket er fra Papirdesign, serien "Til ettertanke" - Vakre julestjerner. 
Bakgrunnen er hvit kartong.
Juleklem - Wycinanka
Diverse Knapper, blomster og bånd
Litt hyssing
Strie
Liten kakeserviett
Klippebilde


Det andre er fra utfordringen om å bruke minst to ord fra en ordsky.  Jeg valgte Lys, barn og musikk.

Lys craft kartong
Rosa kartong
Resteark med noter (musikk)
Klippeark
Snøkrystaller som er punchet ut
Utelampedies fra LaLaLand - Street lamp
God Jul-dies fra Kaboks
Litt bånd og litt blonde



Den siste var en utfordring om å bruke noe gammelt, 
og da var det vel på tide å finne fram embossingpulveret som jeg kjøpte i 2007.... 
og enda ikke hadde brukt....  
Det gikk fort for seg, for jeg hadde bare noen minutter igjen til tidsfristen.  
Laget av resteark og en tilfeldig "Julefryd"-sak som jeg fant i full fart.  
Hadde nok ikke valgt den fargen om jeg hadde hatt bedre tid.

1 kommentar:

  1. Flotte julekort og ikke verst at vi fikk laget noe denne travle helga

    SvarSlett