mandag 20. juli 2015

Deilig med ferie og med sommer, men snart er det tid for scrapping igjen!

Og det gleder jeg meg masse til!  Spesielt gleder jeg meg til scrappetreff-sesongen starter med flere kjekke scrappetreff å delta på.  Mest av alt gleder jeg meg til Scrap4fun sitt store treff i Haugesund 30.oktober til 1.november.  Her er noen prosjekter som jeg har laget det siste året og som ikke har blitt lastet opp tidligere.  Bare som en liten nedtelling til scrappesesongen setter i gang!



Har blitt lite layouter i det siste, ser jeg.  Denne ble laget på Stordascrappen i februar.


Og så noen julekort fra i fjor.










Fortsatt god sommer!

1 kommentar:

  1. Ja med det været vi har hatt i sommer, så er det blitt litt scrapping.
    gGeder meg til å scrappe sammen igjen med klubben og jobbe mot treffet vårt

    SvarSlett