søndag 22. februar 2015

Mens jeg lader opp til neste Scrap3fun-treff .....

Jeg elsker scrappetreff!  Teller virkelig ned til treff 13. til 15.mars 
Det er kreativt, hyggelig og en fantastisk måte å hente seg inn på i en ellers temmelig travel hverdag.
Og mens jeg venter på det, var jeg en tur på Minitreff på Scrappekjelleren i går.
6 kjekke damer samlet til scrapping og skravling og pizza!
Og jammen ble det noen kort ut av det også!



 Blått "Gratulerer"-herrekort.

Kartong: Blå og mørk turkis bazzil
Mønsterark:  Lekkert ark fra Papirdesign
Klippeark fra Papirdesign
Klistremerkenoter fra Panduro
Hyssing med Decoupage mat
Colorbox Chalk - charcoal til å sverte kanter
Gratulerer-die cut med skygge





Grønn bazzil
Mønsterark fra Fabscrap: "Victoria's Doll House"
Halvperler
Luftballong fra "Wycianka" - fargelagt med Copics
Gratulerer-stempel fra Kort og Godt
Svertet med Colorbox - Charcoal
Stemplet med Rich Cocca fra Momento
Scrappers floss





Bamsekort
Mosegrønn kartong
Mønsterark fra Fab Scraps - Vintage Bear
Hadde brukt et slikt ark inn i et kort før, 
så jeg klipte ut bamsen, limte den på kartong
og festet den med 3d-tape oppå den samme bamsen på mønsterarket,
Stempel fra Kort og Godt
Stjerner og Paraply fra Wyicianka, fargelagt med Copics tusjer.

1 kommentar:

  1. Så mange flotte kort du fikk laget og sier meg enig i at å scrappe sammen med andre er helt topp.
    Bare noen uker igjen til vårt treff, jeg gleder meg

    SvarSlett