torsdag 17. april 2014

Påsketid med feriemimring med Project Life

Jeg har kastet meg på "Project Life"-bølgen!  Kommer nok ikke til å ri så mye på den og å dokumentere "hele mitt liv" med den blir ikke aktuelt, men har bestemt meg for å bruke PL til å lage album fra ferien vår.  Det hadde aldri blitt aktuelt å scrappe hele ferien, det tar altfor lang tid og ville blitt altfor omfattende.  Den første planen var derfor å lage fotobok for et er jo enkelt og greitt.  Men så kjedelig....  jeg må bare innse at jeg liker denne her klippe-lime-pusle-med-papir-greia.  Det gir meg noe.  Kall det ro i sjela eller hva du nå vil, men det gir meg en god følelse.  Dermed dukket "Project Life"-tanken opp.

Album ble kjøpt inn, det lekre grønne albumet bare skrek om å få være med meg hjem.  Akkurat den fargen jeg ikke visste at jeg hadde ønsket meg...  Men det er som å banne i kjerka antar jeg, jeg er ikke spesielt fan av de ferdige kortene til PL, de føles upersonlige og masete, så de fikk ikke være med hjem. Det fikk derimot lommer i forskjellige utførelser og to pakker med linjerte kort i forskjellige størrelser.

617 bilder ble bestilt og levert raskt, rimelig og til en helt grei kvalitet fra Fujidirekte (og nei, jeg er ikke betalt for å si det), og dermed spiller ikke været noen rolle denne påsken...  Godt å tenke på nå som regnet øser ned her...




Jeg har laget en plan, så får vi se om den fungerer.  Jeg er i alle fall i gang med mitt første Project Life Album.

1 kommentar:

  1. Så godt igang du er kommet. Flotte sider og kjekt med mye tekst til senere, når vi er blitt så gamle at i har glemt mye :)

    SvarSlett